Hotel Všeobecné podmienky

Obchodné a Storno podmienky

Storno podmienky

Storno poplatky pri zrušení pobytu:

  • 30% z ceny objednaných služieb při zrušení pobytu méně než  5 dní pred príchodom (april, november)
  • 50% z ceny objednaných služieb při zrušení pobytu méně než 45 dní pred príchodom
  • 80% z ceny objednaných služieb při zrušení pobytu méně než 7 dní pred príchodom
  • 90% z ceny objednaných služieb při zrušení pobytu méně než 3 dni pred príchodom
  • 100% z ceny objednaných služieb při zrušení pobytu méně než 120 dní pred príchodom (pre rezervacie Veľká Noc)
  • 100% z ceny objednaných služieb při zrušení pobytu méně než 180 dní pred príchodom (pre rezervacie Vianoce, Silvester, Nový rok)

Vratná záloha za prípadné škody

 Podmienkou nástupu na pobyt je blokácia čiastky 100 € ako zálohy za prípadné spôsobené škody. Suma 100€ bude v plnej výške odblokovaná, pokiaľ nebudú zistené žiadne škody. Platbu je možné realizovať výlučne cez internet platobnou kartou. Transakcia je v bezpečnom prostredí platobnej brány 24pay. Suma na Vašom bankovom účte sa zablokuje a do 14 dni automaticky odblokuje.

Zmluvné podmienky prenájmu Apartmánu Crocus 219 - Štrbské Pleso

zverejnené podľa § 5 a nasl. Zákona o elektronickom obchode

I. Návrh a uzavretie zmluvy

1.1. Objednávky prijíma prenajímateľ od objednávateľov (nájomcov) cez webové formuláre, telefonicky alebo emailom. Odoslaná objednávka je záväzná, prenajímateľ ju môže zrušiť, zmeniť iba oznámením na emailovú adresu ubytovateľa. Zmeny a dodatky k objednávke majú platnosť len v prípade obojstranného potvrdenia v písomnej forme (vrátane elektronickej). 

II. Predmet a povaha zmluvy
2.1. Predmetom zmluvy je krátkodobý prenájom priestorov neslúžiacich na trvalé ubytovanie.  

III. Poskytnutie služieb a reklamácia služieb
3.1. Dňom poskytnutia služby sa rozumie deň keď bola služba poskytnutá, alebo sprístupnená nájomcovi v objednanom rozsahu. 3.2. Reklamácie kvality a rozsahu služieb nemajú vplyv na splatnosť ceny. Dodávateľ je oprávnený predĺžiť splatnosť počas reklamačného konania. 3.3. Reklamovať kvalitu poskytnutých služieb je potrebné čo najskôr. Reklamáciu musí objednávateľ poslať elektronicky na emailovú adresu ubytovateľa a ohlásiť súčasne na recepcii. 3.4. Ak reklamáciu vybavuje tretia osoba (čo je v prípade predmetného apartmánu A4/2 aj recepcia) tá nemá právo rozhodnúť o zľave alebo vrátení zaplatenej ceny. Môže iba dojednať náhradné plnenie alebo zabezpečiť odstránenie vád poskytovanej služby. 3.5. Ak prenajímateľ v lehote 15 dní od podania reklamácie reklamáciu nevybaví, odmietne, reklamáciu sčasti alebo úplne, prípadne ak do 30 dní od podania reklamácie nezabezpečí vrátenie zaplatenej ceny alebo jej primeranej časti v rozsahu uznanej reklamácie, má objednávateľ právo domáhať sa vrátenia zaplatenej ceny, prípadne jej primeranej časti pred príslušným súdom alebo rozhodcovským súdom.
IV. Odstúpenie od objednávky a storno poplatky
4.1. Od objednávky služby možno odstúpiť kedykoľvek, najneskôr však v posledný deň pred nástupom na ubytovanie, a to e-mailovou správou na kontaktnú e-mailovú adresu uvedenú na https://www.apartman-strbske-pleso.sk
4.2. V prípade, že dôjde k zrušeniu objednávky oznámením zo strany klienta má prenajímateľ právo na storno poplatok. 4. 3. Výška storno poplatku je ukotvená samostatne v storno podmienkach 4.4. Storno poplatok sa započíta so zaplatenou cenou ubytovania v deň oznámenia odstúpenia od objednávky. Zostatok zaplatenej ceny prevedie prenajímateľ objednávateľovi najneskôr do 14 dní od doručenia oznámenia. Ak nebola úhrada ceny vykonaná pred odstúpením od objednávky, je storno poplatok splatný dňom nasledujúcim po oznámení odstúpenia.   
V. Náhrada škody
5.1. Nájomca je povinný hneď a bezodkladne nahlásiť ním spôsobenú škodu na apartmáne A4/2 alebo spoločných priestoroch apartmánových domov na emailovú adresu ubytovateľa a ohlásiť súčasne na recepcii. Zodpovednosť nájomcu (objednávateľa) a s ním spoločne zaviazaných osôb za škody na zariadení apartmánu a jeho priestory, sa považuje za preukázanú ak ku škode došlo počas užívania priestorov apartmánu, ak sú takéto škody zistené najneskôr v čase skončenia nájmu, a sú spísané v zázname o vzniknutých škodách, alebo sú uvedené v emaily ktoré zaslal nájomca ubytovateľovi. V opačnom prípade iba ak je priebeh škodovej udalosti zaznamenaný prenajímateľom alebo poskytovateľom služieb. Pre zistenie výšky škody je rozhodujúci stav zariadenia na inventarizačnom zozname ku dňu prevzatia priestorov.  5.2. Zodpovednosť za škody sa vzťahuje aj na spoločné priestory užívané viacerými nájomcami, spoločné priestory jednotlivých budov v ktorých sa apartmány nachádzajú a na škody na priľahlých pozemkoch, ak ich poškodenia zakladá povinnosť prenajímateľa na náhradu škody voči vlastníkovi veci.  
VI. Spoločné záväzky a riešenie sporov z viacstranných obchodov
Nakladanie s osobnými údajmi
6.1.Prenajímateľ prevádzkuje informačný systém o objednávateľoch. Rezervačný formulár v užívateľskom rozhraní webovej stránky slúžiacej na rezervácie pobytov, cloudové úložiska a počítače sú nositeľmi osobných údajov objednávateľov. Dáta v počítačoch a exportované dáta na pevných diskoch sa uchovávajú v zabezpečených súboroch. Prístup k dátovým súborom a osobným údajom objednávateľa majú osoby poverené spracovaním osobných údajov a plnením zmluvy, a to: a) administrátor rezervačného systému, b) konatelia , c) recepcia apartmánového domu, d) iné osoby poverené prenajímateľom, e) tretie strany - poskytovatelia sprostredkujúci ubytovacie služby pre prenajímateľa.
6.2. Prevádzku rozhrania a zálohovanie dát poskytuje sprostredkovateľovi poskytovateľ zmluvných služieb/sietí elektronických komunikácií. Akýkoľvek únik, neoprávnené nakladanie, poskytnutie alebo sprístupnenie údajov medzi poskytovateľom služieb/sietí elektronických komunikácií nemožno pričítať zodpovednosti prenajímateľa, a objednávateľ sa zaväzuje akékoľvek nároky z takéhoto zásahu do svojich právom chránených záujmov uplatňovať priamo voči poskytovateľovi. Obyvateľ na požiadanie objednávateľa je povinný poskytnúť potrebnú súčinnosť pre uplatnenie nároku. 6.3.Objednávateľ odoslaním objednávky udeľuje prenajímateľovi  v súlade so zákonom č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov súhlas na spracovávanie jeho osobných údajov uvedených v objednávke v informačnom systéme sprostredkovateľa za účelom plnenia zmluvy uzatváranej podľa týchto podmienok a to aj elektronickými prostriedkami (najmä e-mail, SMS správy, tele marketing). Súhlas objednávateľ udeľuje na dobu do jeho odvolania. 6.4. Ubytovateľ je oprávnený poskytnúť spracované údaje príslušným štátnym orgánom, ak je to potrebné na vykonanie dokazovania v prebiehajúcich občianskych, obchodných, trestných alebo správnych (priestupkových) konaniach, na požiadanie vlastníka apartmánu je tiež oprávnený poskytnúť spracované údaje vlastníkovi apartmánu, ak je to potrebné na uplatnenie jeho práv, a to výhradne v rozsahu v ktorom sa podľa zákona nevyžaduje súhlas dotknutej osoby.  

VII. Voľba práva
7.1. Medzi stranami sa výslovne dojednáva voľba práva pre všetky záväzkové vzťahy, a to voľba Princípov európskeho zmluvného práva.  7.2. Pre otázky neriešené v princípoch použije sa ako rozhodné právo právny poriadok tej zmluvnej strany, ktorý má najužší vzťah k predmetu sporu; prednosť však bude mať:a) vo veciach odporovateľných úkonov právny poriadok štátu, v ktorom má sídlo zmluvná strana, ktorej úkon sa napáda, b) v prípade náhrady škody právny poriadok štátu, kde má sídlo poškodený, c) v otázkach formálnej platnosti úkonu ten právny poriadok, ktorý vyžaduje menej požiadaviek formy, d) v otázkach materiálnej platnosti úkonu ten právny poriadok, ktorý väčšmi podporuje princíp zmluvnej slobody a princíp non venire contra factum proprium, e) v prípade žaloby o uloženie súdnej pokuty (judicial penalty), ustanovenie UPICC Art. 7.2.4.,f) vo veciach zmluvnej pokuty slovenské právo, v prípade ak je objednávateľom podnikateľ v zmysle slovenského Obchodného zákonníka, použije sa vo veciach zmluvnej pokuty španielske právo.   
VIII. Záverečné ustanovenia
8.1. Zmluvné podmienky prenájmu sú záväzné odo dňa ich zverejnenia na internetovej stránke: https://www.apartman-strbske-pleso.sk
8.2.Tieto obchodné a storno podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou objednávky ubytovania a ubytovacieho poukazu (voucheru). 8.3. Zmluvné podmienky platia v tom rozsahu a znení, v ktorom sú uvedené na internetovej stránke https://www.apartman-strbske-pleso.sk v deň odoslania objednávky. Tieto podmienky sú založené na slobodnej vôli oboch zmluvných strán, a strany vyhlasujú, že zmeny dispozitívnych ustanovení zákonov, ktorými sa ich zmluvný vzťah riadi, sa ich platnosti nedotýkajú. Strany považujú obsah týchto podmienok za súladný s dobrými mravmi a v zmysle zásady non venire contra factum proprium vyhlasujú, že v budúcnosti sa nebudú domáhať námietku rozporu týchto podmienok alebo ich časti s dobrými mravmi. 8.4. Objednávateľ odoslaním objednávky udeľuje prenajímateľovi a sprostredkovateľovi v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. o ochrane osobných údajov súhlas na spracovávanie jeho osobných údajov uvedených v objednávke v informačnom systéme sprostredkovateľa za účelom plnenia zmluvy uzatváranej podľa týchto podmienok a to aj elektronickými prostriedkami (najmä e-mail, SMS správy, tele marketing). Súhlas objednávateľ udeľuje na dobu do jeho odvolania. Objednávateľ berie na vedomie, že údaje vyplnené v objednávke sú súčasťou registrovaného informačného systému sprostredkovateľa, ako údaje, ktoré má prevádzkovateľ právo zhromažďovať aj bez súhlasu dotknutej osoby za účelom plnenia zmluvy.     Apartmán Crocus 219

prevádzkovateľ:
Róbert Gyori – Robcentra
Zupkova 27,040 22, Košice
Slovakia, IČO:14387301, DIČ: 1020647518, Číslo živn. registra: 802- 11977